Google Data Studio - tworzenie dashboardów analitycznych
Przewodnik po Google Data Studio: łączenie źródeł danych, tworzenie raportów wizualnych, współdzielenie dashboardów i automatyzacja aktualizacji danych.
Pomiar efektów działań marketingowych: Google Analytics, narzędzia trackingowe, konfiguracja, analiza danych, raportowanie i optymalizacja
Przewodnik po Google Data Studio: łączenie źródeł danych, tworzenie raportów wizualnych, współdzielenie dashboardów i automatyzacja aktualizacji danych.
Konfiguracja konwersji w różnych platformach (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn), śledzenie cross-device, optymalizacja funnels konwersji i rozwiązywanie problemów z trackingiem.
Wprowadzenie do GTM, struktura kontenerów, tagi, triggery, zmienne, implementacja tracking codes, debugowanie i najlepsze praktyki zarządzania tagami marketingowymi.
Migracja z Universal Analytics do GA4, nowe funkcje, Events vs Pageviews, konfiguracja właściwości, konwersje, raporty i analiza danych w Google Analytics 4.
Struktura raportów marketingowych, kluczowe metryki (KPI), wizualizacja danych, automatyzacja raportów, dashboardy w Google Data Studio i prezentacja wyników dla stakeholders.
Modele atrybucji (first-click, last-click, linear, time-decay, data-driven), jak wybrać odpowiedni model, analiza ścieżek konwersji i optymalizacja alokacji budżetu marketingowego.
Wpływ zmian prywatności (iOS 14.5, GDPR, cookieless future) na analitykę, alternatywne metody trackingu, server-side tracking, first-party data i przygotowanie na przyszłość bez cookies.
Dowiedz się, czym jest analityka online w kontekście promocji, jak mierzyć efekty działań marketingowych i jakie narzędzia używać. Praktyczny przewodnik po analityce internetowej.
Jak analizować customer journey, touchpoints, time to conversion, drop-off points, optymalizacja ścieżek i wykorzystanie danych do poprawy doświadczenia klienta.
Konfiguracja Enhanced Ecommerce w GA4, śledzenie transakcji, produktów, koszyka zakupów, checkout process, attribution modeling i analiza ścieżek zakupowych klientów.